torsdag 27. september 2007

sliten opel, nye opplevingar

fredag reiste me saman med nye venner på biltur. planen var å bruke tre timer til nissedal, men på grunn av ekstremt dårlige stedssanser og elendig kartlesing brukte med pluss/minus 4 timer ekstra tid i den slitte opelen. opel fossli. me va innom både kvitsund, brødbaking, morgenbading, bibelen, jatting, fjasing, nissedal, ingebjørg, geir sitt hus, yatzi, gåtur, hot tub, firhjuling, toves hus, kari eklund. i løpet av

turen vart me bedre kjent og fann ut: - mary har eit godt auge te geir sin lillebror (12 år)

- geir har ein naturlig negativ innstilling til alt

- fredrik kan spela piano (me snakke blues-improvisasjon)

- elisabet har ein naturlig positiv innstilling til alt

- tove rakkar ned på kjøyringa te elisabet når ho kjøyrer

4 kommentarer:

kari! sa...

å, jeg har jo faktisk vært med på litt av det dere skriver. Blues-delen feks. Der var jeg! OOyES. Ikke for å skryte, men jeg var der ja. (Sjalu, anyone?)

Anonym sa...

nei. jeg er ikke negativ innstilt til alt.
det var teit.

tove sa...

see - negativ til alt. (også til vårt glimrande blogginnlegg)

Håvard Fossli sa...

jeg syns det var bra bilder. spennende og se dere oppdaterer litt og litt. :)

liker det dere skriver. :)

bra. fortsett med det.