fredag 28. september 2007

kvila med teamet

kvalitetstid med teamet stod på agendaen frå måndag til tysdag. "kvila" gav oss husrom og peiskos med bonanzarunder og poker. ein av dei største utfordringane med reisen til bolivia er nettopp dette med å jobbe i eit team. 5 tilfeldige jenter plassert saman, med ulike bakgrunnar, meiningar, ynskjer og mål skal samkjørast. denne hytteturen gav oss ein god start.
nye sider ved teammedlemmane:
- birgitte: kjem med grove vitsar (og leikar)
- lillian: bonanzaeksperten
- minda: despo etter sjokolade
- tove: dritredd for mørkre
- elisabet: dronninga

8 kommentarer:

Anonym sa...

har du gjennomgått en slik en kjønnsoperasjon, elisabeth?

tove sa...

haha! du er morsom.
taper.
elisabet skrives ikkje me H din geit!

Håvard Fossli sa...

ja, geir. din geit.

godt å se dere oppdaterer bloggen. da blir jeg borte i langtvekkijapan glad. :)

kari! sa...

Hehe!
Mørkeredd, anyone?? ikke noen ifra fjellhaug. Aldri.

Anonym sa...

Hallo ! Liker at elisabet blir kalla dronninga - for det er ho jommen mej ! ;) jeg jillar dykk, frå prikk til prikk:p kjekt med blogg da jentur. her skal eg fylgja med så godt eg kan. (et stort pluss for nynorskbruken !) over og knut (veslegard) !!

Anonym sa...

Se her, blogg og greier. Må bare si det var gøy å se deg fra mitt tog der du satt intetanende på ditt tog, på Hokksund eller hvor det nå var, Elisabet. ;---D

Arnhild sa...

mørkredd du, tove? hehe.. må bare le. for vi var aaaaldri redde når vi sov i lekehytta. neeei :)

åj, nå så jeg akkurat at kari òg har kommentert d samme. ja, d er noe med oss fjellhaug-chicks og mørket.

ellers... håper du har d BRA!

tove sa...

hei du hein!
trudde e skulle le meg ihjel når e såg at det var du som satt på toget. kor stor sjanse er det for at toget stopper akkurat der du sitt på det eine toget og e på den andre rett overnfor korandre..?! det va heftig!

elisabet