måndag 10. september 2007

haikeferd til hovudstaden


det var ein gong langt borte at tre fattige studentar ville færra te oslo. målet var å bruke tommel opp for å få transport. dette gjekk som kaffi i koppen. "nada problemo" sa me og blei bedre kjent med kvarandre, ei nyreligiøs alternativ dame og ein snasen nyutdanna lege. me bruka berre tre kvarter meir enn kva toget hadde bruka. "nada problemo".



me fant mellom anna ut dette:
- fredrik har opptil fleire mindre mandige sider
- tove har ein staselege koffert
- elisabet er haikeeksperten

"no problemo"

som dykk sikkert forstår har me og starta med spanskøving der me høyrar og såleis gjentek på spansk. "habla castelllano? Si, señorita! Hablo un poco castellano"

5 kommentarer:

Håvard Fossli sa...

hehe. så kul bloggen har blitt da,
sa rumpa til hesten.

kjempetøff.

artig artikkel. kilde? skribent? intervjuer? arkivfoto? mangler fullstendig navn!

hehehe. tove er så liten at ho må stå på tå for å bli med på bildet :D

Anonym sa...

Dokk e flinke å haika allså!:) Eg har forandra adresså t bloggen min(me ein bokstav) www.aserbajdsjangry.blogspot.com

Anonym sa...

hoho.

jeg er veldig klar for å være med på en haike-tur.

så kan vi ligge litt på lur. uten å være sur.

eller bygge en ny midt-østenmur.

nei, merker at jeg trenger en kur.

Anonym sa...

Heisann grauteguri!

Må berre sei at eg æ kraftig imponera ivi høtt dikkøn he fængji te her!

Og ikkji minst detta med bruken av dialekt, de tek eit stort tak fø nynorsken!

Jaja, eg skø koma med eit mykji artigare innslag snart, men akkurat i dag he eg mista gløden:)
- helsingar frå søster Kari (frå Vinje)

kari! sa...

Bloggen deres er så fin! ordentlig fin, altså. Litt f-a-ncy på en måte. Nei, ikke på en måte. Den ER fancy!


imponert? veldig, svarte Kari.