søndag 13. januar 2008

Don´t cry for me Argentina

naa sitter vi i Buenos Aires - den gigantiske hovedstaden i Argentina. etter 18 timer med buss fra mindre koselige Salta (liten by i landet) kom vi frem i dag tidlig til 32 grader. dagen har gaatt med til daffing i parken, tusling i byen, shopping, tango paa gata, turistbildetaking.

vi har ferie. og vi nyter det.

har vaert i Santa Cruz, Salta, Buenos Aires. reiser videre til Mar del Plata om noen dager. der venter argentinas kyst og strender paa oss.

bilder kommer.

7 kommentarer:

Håvard Fossli sa...

aawww..! skulle gjerne vært med på den turen der. dere er heldig som får oppleve så mye eksotisk!!! nyt tida!

Anonym sa...

trur at atten timer i buss er ganske drøyt, hvis det Torbjørn har fortalt om busser i sør-amerika er stemmer.. noe om svære damer me svære rumper, høy musikk og hullete veier.. veldig ålreit å se at dere har det fint. Vi tenker på dere i Afrika.

Arnhild sa...

Å, skulle likt å vært i deres sko akkurat nå. Ikke det at slaps og is er drit altså. For all del ;)

Marta Sortland sa...

Med begeistring mottok vi boliviabrevene paa fredag!
Tusen takk, dei letta vaar kvardag ;)

Saa spennende med ferie til Argentina - Vi skulle ogsaa gjerne vert med til ein varmere plass...

marta & mary

kari! sa...

Må si meg enig med Tolo, slaps er digg det -men likevel.. Sol og sommer!

Anonym sa...

Eg henge meg på bølgå, men velge å sei ting så det e: Slaps å is e kje så kjekt ;) Sko så sinnsjukt likt å vært der nere!! Takk for brev =) Glede meg te du komme heim Tove!!!

Anonym sa...

Det kommer noe i posten til dere. Men dere må vente litt lenge. Må inn i Israel først.

Men jeg er sånn passe glad i dere for det.

Nå sitter Mary på min høyre side, og Marta på min ventre. De sier ingenting. Bare ler av denne kommentaren.

Mary lurer på om du har hatt bursdag, Tove? Selvfølgelig vet jeg svaret på det. Men det var Mary som lurte.

Hun er ikke så veldig god venn, hun Mary. Ikke engang vet bursdagen til sine "venner". Jaja, det er gått du har noen gode venner...

Ha en strålende dag. Dere to. I Bolivia.